torstai 19. maaliskuuta 2015



















Nyt kun jäin töistä pois palaan vielä työpaikalleni parin kuvasarjan välityksellä. Olen tehnyt teologian opintojen ohella kirjoitus- ja soittotöitä sekä monenlaista hommaa parissa eri seurakunnassa. Todellinen sillisalaatti, olen itkenyt ja etsinyt palkkakuitteja kasaan äitiysrahaa varten.

Olen ollut suntiona. Ihanan runollista puuhaa välillä, kun saa kulkea sytyttämässä kynttilöitä ja asettamassa ehtoollisvälineitä valmiiksi hiljaisessa kirkossa. Välillä taas melko arkista kahvin keittoa ja tiskaamista. Olen ollut lasten päiväkerhossa. Ja iltapäiväkerhoissa. Ja nämä kuvat ovat Alppilan kirkon brunssilta, missä olen viettänyt lauantait. Viime keväänä olimme paikalla usein koko perheen voimin. Tänä talvena lähinnä Olga on ollut työkaverinani.

Kuvat ovat suurimmaksi osaksi viime keväältä ja olen ottanut niitä brunssin fb-sivuja varten. Kahlasin kansiot läpi ja keräsin lempparit tähän muistoksi.

Ja lopuksi vielä kuviin kuuluvaa äänimaisemaa. Tämmöistäkin on levylautaselta tullut.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti